Veelgestelde vragen
Om u de beste kwaliteit te bieden worden onze producten met grote zorg ontworpen en getest, de meeste Metalsub lampen hebben een garantie van minimaal 2 jaar. Toch kan het voorkomen dat de lamp niet (meer) naar behoren werkt. Bijvoorbeeld door waterschade of diepontladen accucellen.
Indien uw product niet (meer) naar behoren werkt, verzoeken wij u het product naar een van onze dichtstbijzijnde dealers te brengen of te sturen. Sommige gebreken kan de dealer repareren, als dit niet het geval is stuurt de dealer uw product naar onze reparatieafdeling. Wij diagnosticeren het probleem en maken het product na uw akkoord weer in orde. Het gerepareerde product kunt u ophalen bij uw dichtstbijzijnde dealer.
U kunt het beste contact opnemen met een Metalsub duikshop bij u in de buurt. De duikshop heeft het onderdeel wat u nodig heeft mogelijk op voorraad, of kan deze voor u bestellen.
Metalsub hanteert de volgende garantieperioden:
Kabellampen/Handlampen | - 24 maanden |
Accupacks | - 12 maanden |
O-ringen | - geen garantie |
Wanneer vervalt de garantieperiode?
De garantieperiode vervalt eerder in het geval dat er schade is ontstaan omdat door onbevoegden aan het apparaat is gewerkt of als er niet door de fabrikant voorgeschreven delen zijn ingebouwd.
Dit is helaas niet mogelijk. Onze dealers behandelen reparaties van Metalsub duiklampen, zij zorgen ook voor de verzending van uw lamp naar onze reparatieafdeling.
Bij alle vragen over reparaties kunt u contact opnemen met één van onze dealers. Zij kunnen inschatten wat de reparatie zal inhouden en wat de mogelijke kosten hiervan kunnen zijn.